Covid-19: mesures adoptades per Vall Banc

Vall banc

A Vall Banc la seguretat i salut de les persones (empleats, clients, col·laboradors, proveïdors, etc...) és una prioritat i per aquest motiu  volem informar-lo d’algunes de les mesures que estem portant a terme davant de la situació excepcional que estem vivint amb el COVID-19, complint així també les recomanacions del Ministeri de Salut i Ministeri de Presidència, Economia i Empresa del Govern d’Andorra. L’objectiu d’aquestes mesures no és un altre que intentar minimitzar el contagi i poder continuar oferint tots els serveis.

La nostra entitat ha activat diferents protocols relacionats amb la prevenció i detecció dins de les nostres oficines. Algunes d’aquestes mesures estan relacionades amb els espais de treball, higiene, ús d’espais comuns, protocols davant possible simptomatologia, etc... Així com l'aplicació del teletreball per a un alt percentatge de la plantilla.

En relació als nostres clients i segons recomanacions també d’Andorran Banking, aconsellem que evitin en la mesura del possible desplaçar-se a les oficines bancàries per tal de contenir al màxim la cadena de transmissió. Recordem que tenim a disposició el servei d’atenció telefònica i la banca on-line i que a través de la seva missatgeria podrà gestionar totes les operacions que no requereixen presència física. Fins a nou avís, les nostres oficines obriran de 9h a 14h.

En el cas dels clients amb cita prèvia que considerin imprescindible visitar les nostres instal·lacions, Vall Banc ha pres unes mesures preventives per assegurar la salut de tothom. Així doncs, aquests clients hauran d’entrar per l’entrada principal de l’Avinguda Carlemany a on disposem d’un espai més ampli. A la recepció li oferiran omplir un breu qüestionari que detectarà preventivament si pot ser una persona que ha estat en contacte potencial amb el virus o ha tingut símptomes relacionats amb el COVID-19. En cas que les respostes siguin negatives, es podrà reunir amb el gestor mantenint sempre una distància prudent i de seguretat. La reunió se celebrarà en una sala que haurà estat desinfectada prèviament i que es desinfectarà posteriorment.

En el cas dels clients que hagin de fer tràmits a l'oficina bancària, que no puguin ser realitzats a través de la banca virtual o del servei d’atenció telefònica, algunes de les mesures preventives per part del personal de Vall Banc són: l’ús de guants, tenir el mínim contacte amb els diners en efectiu i amb la documentació que puguin lliurar els clients, així com respectar la distància interpersonal de seguretat, entre d’altres.

Amb tot ,Vall Banc vol evitar en la mesura del possible que hi hagi cap cas de contagi. Continuarem informant en cas d’activar noves accions referents al COVID-19 seguint les pautes que ens marquin les autoritats competents.

Restem a la seva disposició per donar resposta a qualsevol qüestió que ens vulgui adreçar i agraïm la seva col·laboració per poder fer front a les mesures excepcionals acordades apel·lant a la responsabilitat social i comunitària.